Wednesday, May 18, 2011

Jom Jogging

Jiwa rempit aku semakin hari semakin hilang. Semenjak kejadian ini jiwa budak kereta terus menebal dalam diri aku. Hahaha..
Sebahagian jurugambar akbar
Aku nak marah diaorang xboleh sebab aku dulu pun macam diaorang. Tapi aku bagi nasihat kat diaorang. Jangan keluar rempit. Nanti kena cekup. Keluar jugak. 
Teringin lak nak beli 'video recorder'
Bila ada operasi dan 'kantoi' kena lah 'jongging' dengan moto. Nasib baik dekat je.

Operasi kali ini membabitkan PDRM dan RELA. 

Sesi bergambar kenangan

Dengar cerita hampir 50 biji motor yang 'kantoi' tapi aku x pasti sebab malas nak kira. Korang kira kalau rajin.

Menuju ke garisan penamat

Aktiviti dipagi minggu. Tolak motor beramai-ramai. Kenapa kalau operasi 'mat kereta' tak ada tolak kereta beramai-ramai?.


Ucapan tahniah kepada abang polis sebab menjaga ketenteraman awam dengan baik.

Kesibukan berhampiran balai trafik.

notarempit: Gambar diambil selepas operasi di Jalan Tambun. Gambar ketika operasi tiada sebab aku seorang blogger dan bukan seorang wartawan. Takut nanti abang polis marah.

No comments:

Post a Comment