Thursday, November 17, 2011

Aira Studio

Gua dengan secara rasminya ingin membuat pengumuman. Setelah gerai kecil Dafeena Aira Collection telah diwujudkan dan selamat beroperasi di Lot 158, Jalan Dato' Tahwil Azhar, Gerbang Malam, Ipoh.

Budak Kamera Aira Studio
 Maka gua dengan mengunakan kuasa sebagai CEO company dengan suka serta ceria ingin memaklumkan bahawa sebuah lagi anak ikan Dafeena Aira Enterprise telah diwujudkan.

Cik Warna Merangkap PA gua (pic nie gebu siot)
 Anak ikan tersebut ialah AIRA STUDIO yang beroperasi di rumah gua. Aira Studio menawarkan perkhidmatan fotografi untuk Majlis Rasmi, Graduasi, Perkahwinan. Terdapat juga perkhidmatan menyewa kanopi serta PA system. Aira Studio juga menerima tempahan katering yang disediakan oleh Seri Catering (mak gua sebagai CEO).

Gua berharap semua rakan blogger support gua.

No comments:

Post a Comment