Friday, December 10, 2010

Aku & Hobi 2


Si Cekcibo


Penerbangan


Bebas di Angkasa


Kawalan Digital


Servo

Cekcibo!!


Itulah nama panggilan RC terbaru aku yang berjenama T-SERIES 4 channel keluaran si sepet. Cekcibo ni memang aku suka sejak zaman sekolah lagi kerana cabaran yang dihadapi untuk menaikkannya.


Terbang diangkasa telah menyebabkan aku lupa seketika tentang masalah kehidupan. Aku rasa bagaikan cekcibo yang sebenar. Terbang bebas tanpa di ganggu. Pergi kemana sahaja tanpa halangan.


Realiti kehidupan, masalah perlu diselesaikan. Melupakan seketika untuk ketenangan memberi sejuta kenikmatan.


nota warna :
*e-mail aku kat amirulhafizrosli@ymail kalau nak order helicopter rc ini.
*Mengunakan 4 channel dan bagus sebelum melangkah ke 6 channel.
*Mempunyai servo dan dilengkapi sistem gyro
*Alat kawalan digital
*RM 380.00 termasuk kos penghantaran.

No comments:

Post a Comment