Monday, October 11, 2010

Aku & Surat Cinta

hahahaha.. 
disebabkan aku dah pekena teh tarik kat kedai yang lebih jauh dr seberang jalan. aku nak tulis entry yang agak menarik pada hari ini. korang nak taw tak ape yang menarik.

malam tadi aku di tahan polis peronda kerana melanggar peraturan lalulintas. so macam biasa r, aku bagi ic & lesen. so abg polis tulis r kat dalam buku report harian. lepas sahaja tulis abg polis nak tulis saman pula. dengan muka kanak-kanak aku meraih simpati. so abang polis tak jadi bagi saman.

tapiiiii!!!!! hahaha..
pagi nie aku kene saman dengan abang MBI pasal tak letak tiket parking. 3 minit lepas aku keluar dari kedai uncle sepet beli kupon parking. huhuhuhu. abang MBI jahat r. abang polis jugak yang baik. huhuu. disebabkan parking yang berharga RM0.30.. aku telah di beri surat cinhta yang minta dibalas dengan RM20.00.. ini emang dah sah RIBA. hahaha.

thanx kepada abang MBI yang jadi secret admire aku dengan bagi surat cinta secara senyap.
hahaha. padan muka ko MEOI.. hahaha

No comments:

Post a Comment