Wednesday, October 20, 2010

Aku & 4015 (2)

sambunagn  Aku & 4015

tit! tit! tit!

terdengar bunyi detik seperti bom jangka ketika aku sibuk bersembang secara 5D dengan En. Acer melalui aplikasi FaceUp yang dibangunkan oleh RotiCanai System. Sejenis virus menyerang tetikus yang aku baru beli kat MeeGoreng Computer Fair. Arrgghh!! Tetikusku hancur dan hangit.

Aku menhidupkan jet berkuasa super sonic dan terbang ke planet Marikh untuk menenangkan perasaan marah aku. Sempat aku singgah di Nasi Ayam Drivethru. Hendak makan nasi ayam pun terpaksa beratur panjang diangkasa lepas kerana diwaktu lunch. Aku jadi geram lalu melepaskan sebutir bom atom keatas kaunter tersebut.

Meneruskan perjalanan ke planet Marikh dengan hampa. Kelihatan beberapa jet melakukan aksi aerobatik melepasi komet-komet yang ada disekeliling.

Kedatangan aku disambut dengan meriah oleh warga Marikh yang ada. Untuk pengetahuan anda, warga Bumi seperti aku amat dialukan kerana kecomelan aku dan fakta menarik, Pn. warna amat jeles dengan kecomelan aku.

sambungan  Aku & 4015 (3)

No comments:

Post a Comment