Thursday, November 25, 2010

Aku & Kehidupan

Salam.. 

Rasanya tak pernah aku tulis mengenai kehidupan aku yang mempunyai liku-liku berdarah. Kehidupan yang mengamit seribu kisah pahit getir. 

Aku sebagai anak yang sulung mempunyai satu tanggungjawab yang diletakkan di bahu sehingga adakalanya aku hampir menyerah kalah pada nasib. 

Berada di puncak tidak menjamin aku untuk terus gembira tanpa sedar aku jatuh menjunam ke bawah. Tidak pernah ada seorang pun yang pernah membantu aku ketika terjatuh. Kenapa?? Akutak tahu. Adakah aku sombong? Adakah aku penuh dengan ego?

Biarlah semua ini berlalu tetapi yang aku pasti hanya satu dendam yang tidak akan aku lupakan. Satu penghinaan keatas aku pada 2 tahun masih terbuku dihati. Luka  ini masih berdarah dihati.

Kejap-kejap!!
Kenapa entry aku touching gila nie. Arrgghhh!!

No comments:

Post a Comment