Monday, November 8, 2010

Aku & 4015 (3)

sambungan
Aku & 4015 (2)


Kedatangan aku disambut dengan ceria oleh warga planet Marikh tetapi terpancar sedikit kegusaran. Peperangan diantara Marikh Utara dan Marikh Selatan sudah memuncak.


Selang beberapa ketika terdengar bunyi dentuman bom nuklear. Pancaran radioaktif mengenai beberapa makluk asing yang sedang berjogging di padang bola. Aku melarikan diri ke arah jet kesayanganku.


Aku start enjin jet. Arrrgghhhh!! Bateri starter dah kong!! Aku memerlukan sukarelawan untuk menolak pesawat aku seperti yang aku praktikkan semasa mengunakan kereta. Masuk gear 1 dan tolak tetapi enjin masih tidak dapat dihidupkan.


Beberapa robot sudah menuju ke arahku dengan membawa senjata canggih. Aku perlu lari tapi bagaimana?? Robot itu mensasarkan bom atom ke arahku. Arrgghhh!!  bersambung..


*Nantikan sambungan Aku & 4015.. hahaha

No comments:

Post a Comment