Sunday, November 21, 2010

Aku & Penipu

Jangan jadi yang terakhir!!! Jadilah yang terawal sertai kami..
Program kami yang terbaik!!! Tidak perlu cari orang..
Sebulan income RM 50 juta..

Hahahahaha. Aku nak gelak kuat-kuat!!! Hari ini kerja yang aku lakukan dihadapan komputer ilah men'delete' rakan-rakan yang tag aku dengan gambar duit dan gambar diaorang posing tepi dan depan keta orang lain.

Getik (loghat perak) aku tengok semua penipuan yang dilakukan. Aku pernah ada seorang kawan. Dia nie kira macam kutu. Duduk lepak hari-hari sampai kering duit yang mak bapak bagi.

Satu hari ini dia da join satu bussiness wang pos yang tokey dia laki bini kantoi. Meh sini aku cerita camna dia nak ajak orang join. Si kutu nie pakai memang r smart. Macam orang kaya. Pakai handphone nokia yang besar. Buka macam netbook kalau nak online. Dia siap suruh aku misscall masa dia tengah cuci satu brader nie. Konon nak tunjuk handphone dia. 

Aku nak gelak dulu..
Hahahahaha!!!!

Beriata terkini!! Sepasang laki bini kantoi kerana menipu orang ramai dengan mengunakan wang pos sebagai cara mendapatkan wang yang banyak. Sekian berita jam 4 pagi TV 20..

Aku nak gelak lagi!! Hahahahaah!! 

No comments:

Post a Comment