Thursday, September 23, 2010

Aku & Blog

Salam..
agak lama aku x tulis ape2 tenpelan di blog ini. bikan tidak mahu mengemaskini tetapi tiada apa yg ang datang menjengah fikiranku untuk dicorekan disini.


seperti hari2 yg berlalu sebelum ini. kehidupan aku seperti biasa. bangun awal pagi bersiap ke kerja. pulang pada pukul 5 petang kemudian rehat sebentar apabila sampai di rumah. pukul 6.30 petang bersiap untuk keluar bernaga. pulang seawal 11 malam atau selewat 12 tengahmalam.


begitulah rutin harian aku yang agak membosankan.. tiada apa yang menarik sejak dulu sehingga kini. dan mungkin aku akan terus begini untuk tahun-tahun yang akan datang.


Ya ALLAH.. permudahkan urusan ku.. bukakan lah pintu rezeki ku.. sesungguhnya hanya pada mu aku meminta.. AMIN..

No comments:

Post a Comment