Friday, August 20, 2010

Aku & Berbuka Puasa

salam.. dah lame sgt aku nak tulis entry ni sejak awal pose lagi tapi asyik lupa je. tp kali nie aku tulis juga sebab teringat.. sepanjang bulan pose ni memang hari2 aku berbuka puasa di tempat niaga aku. sebelum berbuka memang aku tgk byk muka yang sabar dan penuh dengan keimanan..

ok skang dh smpai point aku..


camna nak taw dah masuk waktu berbuka. dengar azan n confirm dh leh minum n melantak..  tapi kesabaran yang ada terus hilang ble azan berkumandang. pe yang aku nak cite ialah. ble azan dah dilaungkan oleh bilal kite terus minum then makan tanpa kita menhayati maksud azan.

yang difikirkan ialah peot yang kosong perlu diisi dengan cepat. aku tgk ramai yang terus makan then ble azan dh abis kita masih teruskan perjuangan untuk makan tanpa berhenti sebentar untuk baca doa slps azan.. bukan susah pn. xsampai 15 saat kalau baca laju2..

Aku cuma nak ngatkan n bukan nak tunjuk aku nie baik sgt tetapi sama2 mengigati.. SELAMAT BERPUASA KAWAN2..

No comments:

Post a Comment