Friday, August 6, 2010

Aku & Si Busuk Hati


geram aku hari nie. nape mesti prjudis terhadap aku. mentang2 aku budak praktikal. kali ni aku nak cite tentang mak cik2 kat pejabat aku nie. xtaw r diaorg nie kawan ngan setan jenis pe ntah.


semalam da tawaran utk naik tren terbaru ktm dari ipoh ke kl. aku terpilih dalam sesi undian. memang happy gile r. dapat naik tren terbaru. laju lak 2.


cite pg ni plak. dtg r sorg akak aka makcik dengan nada mcm happy bercakap :"adk, akak da brita dukacita. yang naik tren nie hanya utk staf je. budak praktikal xleh join".. menyirap darah aku. macam r aku xtaw yg diaorg da komplot nak g sama2 geng. cakap je trus terang. bkn aku heran pn naik tren 2 coz aku dh penah naik tren. skang ni bermula r sesi mengumpat antra aku ngan bdk2 office lelaki. hehehe..

aku x kisah klu xdpt naik free. bukan aku xda duit nak naik tren 2. hehehe..

No comments:

Post a Comment