Friday, August 20, 2010

HULURKAN BANTUAN


Masih Ada Yang Sayang...

Di bulan ramadhan yg mulia ini terdetik di hati saya apabila membaca keratan akhbar ini...Ridzuan (snapsyndicate) adalah seorang photographer utara yg juga sahabat kita telah merayu utk bekalan buah pinggangnya yg telah rosak..
Oleh itu saya ingn menyeru kpd semua yg sudi menghulurkan bantuan serba sedikit kepada sahabat kita utk meringankan beban beliau utk pembelanjaan kos rawatan setiap bulan beliau.


Kpd sesiapa yg ingin menderma bolehlah menderma kpd saya selewat-lewat 3 September 2010..dan derma ini akan saya hulurkan kpd beliau sendiri sebelum menjelang Hari Raya nanti

Akaun Bank : Maybank
No Acc : 102 111 024 111
Nama : Mohd Nasir Bin Mt Zin
Email : pdx6344@yahoo.com.my

Setiap derma yg dihulurkan pastikan msg saya di hs (0194786752) sy atau di FB utk pengesahan..

Doakan kesihatan sahabat kita..kerna setiap doa daripada kwn/sahabat insyaallah Allah akan tunaikan ( sumber drpd majalah Solusi Bulan ini )

ps = sila tag kwn2 masing2..



Artikel in dicopy dan paste daripada 
blog  ALANGRAPHY

No comments:

Post a Comment